Monday, August 8, 2011

Testimoni Pengguna VCO

virgin coconut oil (VCO) - softgel
*bagi yang tak boleh makan dalam bentuk softgel, VCO juga ada dalam bentuk cecair..

Kali ini aku nak paparkan testimoni pengguna VCO yang telah mengamalkanya VCO dan pengguna yang baru menggunakannya :-

Testimoni 1 : Pn Nurhummidah
Pn Nurhummidah telah mengamalkannya sejak Jiejah Catalyst mula memperkenalkan VCO kepada kawan2 bermula bulan Mac 2011. Beliau mula perasan streth mark diperut semakin pudar dan kulit terasa semakin lembut..sila klik link blog beliau untuk keterangan lebih lanjut... ---> www.nurhummidah.blogspot.com

Testimoni 2 : Pn Susiyanti
Pn Susiyanti juga telah mengamalkan VCO lebih 3 botol..dan berhasrat ingin meneruskannya. Sebelum ini beliau ada mengalami sakit-sakit lutut dan setelah mengamalkan VCO, sakit-sakit lututnya semakin kurang..
alhamdulillah..

Testimoni 3 : Pn Shahrina
Pn Shahrina baru sahaja beberapa hari menggunakan VCO dan telah sms Jiejah Catalyst mengenai kesan positif yang telah di alaminya setelah 5 hari makan VCO..
sms beliau berbunyi --->
"setakat 5 hari dh mkn mmg bgun pagi bdn x rasa lenguh.ptg pun segar je x ngantuk..so far puas hati"
alhamdulillah...

Testimoni 4 : Pn Rafidah
Pn Rafidah pun baru menggunakannya..beliau mengalami masalah kulit muka naik macam jerawat & kesan-kesan parut hitam akibat alahan pemakaian produk kecantikan muka..setelah beberapa hari menggunakannya, Jiejah Catalyst terjumpa beliau dan bertanyakan mengenai kesan penggunaan VCO dan beliau maklumkan nampak ok & kesan parut hitam nampak kurang sedikit...
alhamdulillah..

dan ramai lagi pengguna VCO yang menyatakan setelah makan VCO terasa badan lebih cergas, buang air besar jadi lawas, kulit jadi lembut dan ada juga testimoni yang maklumkan kepada Jiejah Catalyst mengenai keberkesanan positif dalam hubungan intim suami isteri..alhamdulillah..

*jadi tangan tunggu lama-lama..ramai yang telah menggunakannya dan merasakan kebaikan & khasiat minyak kelapa dara ini..sesiapa sahaja yang mementingkan kecantikan dalaman dan luaran tubuh sila dapatkan segera produk ini..

No comments:

Post a Comment